Produkt na magazynie
Kołdra antyalergiczna Antyroztoczowa PIÓREX
  • Możliwość prania w pralce w temp. do 95˚C
  • Włókno poliestrowe silikonowane

Negocjuj cenę

X

Negocjuj cenę produktu

szt.
PLN
wyślij
403,00 zł
Brutto
Czas realizacji zamówienia: 2 dni robocze
Rozmiar
Ilość
Gwarancja najlepszej ceny

Kołdra antyalergiczna Antyroztoczowa PIÓREX to delikatna, otulająca i lekka kołdra, przeznaczona do użytkowania przez cały rok. Produkt ten został obszyty szczególną tkaniną, posiadającą Certyfikat Antyroztoczowy, który informuje o tym, że jest ona w 100% nieprzepuszczalna dla roztoczy. Kołdra pikowana w białą kratkę, wypełniona puszystą włókniną silikonowaną.

  • Bezpieczeństwo, wygoda i szybkość transakcji online Bezpieczeństwo, wygoda i szybkość transakcji online
  • Gwarancja terminowego doręczenia zamówionego towaru Gwarancja terminowego doręczenia zamówionego towaru
  • Jasno określone zasady odstąpienia od umowy – aż 30 dni na zwrot! Jasno określone zasady odstąpienia od umowy – aż 30 dni na zwrot!

W pokryciu kołdry antyalergicznej Antyroztoczowa PIÓREX zastosowano specjalne nitki karbonowe wspomagające redukcję energii antystatycznej i tym samym sprzyjające rozładowanie stresu oraz ładunków elektrycznych nagromadzonych na powierzchni ludzkiego ciała. Dzięki temu znacząco wzrasta jakość i komfort snu, a ciało pozostaje zrelaksowane. Tkanina ta chroni również nawet przed najmniejszymi cząstkami alergenów. Wkład kołdry stanowi włókno puszyste silikonowane, charakteryzujące się elastycznością i wytrzymałością. Dzięki przepikowaniu w równą kratkę, jest on równomiernie rozprowadzony i nie przemieszcza się pod wpływem użytkowania. Dostępna w białym kolorze.


Certyfikaty:
Certyfikat Oeko-Tex®

Certyfikat Oeko-Tex® Standard 100 - wiodący światowy znak bezpieczeństwa wyrobów włókienniczych. Produkty nim oznaczone są wolne od szkodliwych substancji w stężeniach mających negatywny wpływ na ludzkie zdrowie, m.in. pestycydów, chlorofenoli, formaldehydu, ekstrahowalnych metali ciężkich, zabronionych barwników azowych oraz barwników alergizujących. Poza tym tekstylia posiadające ten certyfikat spełniają wysoko humaekologiczne wymagania.

Opis

Dostępne rozmiary
155x200, 200x220
Okres gwarancji
2 lata
Czas realizacji zamówienia
2 dni
Wkład
P98 Włókno Poliestrowe Silikonowane.155x200: 0,70 kg, 200x220: 1,00 kg
Pokrowiec
100% poliester, mikrofilament z włóknem węglowym
Sprawdź opinie użytkowników materacy Kołdra antyalergiczna Antyroztoczowa PIÓREX.
na TAK

bardzo wygodna zapewniajaca maksymalny komfort. no i co dla mnie bardzo wazne - nie uczula.

OK

ogolnie koldra jest ok ,, ale do cenuy juz tak. sadze ze moglaby byc tansza

super

serdecznie polecam te kołdre. ma certyfikat antyroztoczowy bo ma 100% nieprzepuszczalnosci dla roztoczy. dla mnie to idealna koldra , w pelni bezpieczna i komfortowa

świetna!

Długo szukałam kołdry która by spełniała wszystkie moje wymagania. ta sprawuje sie idealnie! w dodatku mozna ja prac co pozwala na utrzymanie wlasciwej higieny

Najlepsza!!!

Najlepsza kołdra!!!! Nie wyobrażam sobie spać pod inną!!!! Antyalergiczna, antystresowa i antyroztoczowa!!!!

Polecam

Moge polecic te koldre antyalergiczna antyroztoczowa piórex dzieki pikowaniom caly wklad syntetyczny jest rozmieszczony rownomiernie i nie przesuwa sie

kołdra

ta kołdra od senna materace spisuje się naprawdę świetnie.

Mogą Cię zainteresować również